Foto: Eirik Førde

Idrettscampen 2020

Agder idrettskrets og Tromøy fritidsforum har med tildelte midler fra Gjensidigestiftelsen fått muligheten til å arrangere en Idrettscamp med gratis deltakelse på Hove for barn og unge mellom 11-17 år.

Idrettscampen sparkes igang fredag 24.juli og avluttes mandag 27.juli, og blir redningen da den årlige Idrettsleiren arrangert av Agder idrettskrets måtte avlyses på grunn av koronasituasjonen.

Planen for idrettscampen er lagt, og er blitt godkjent av kommuneoverlege Preben Avitsland. Leiren vil ha langt færre deltakere enn den orginale Idrettsleiren, slik at smittevernet ivaretas.

Idrettscampen vil på lik linje med den orginale Idrettsleiren tilby idrettslige aktiviteter hver dag, i tillegg til annen underholdning som blant annet et beachparty i strandkanten.

Påmelding

Antallet plasser på Idrettscampen er blitt begrenset til 160 barn fra hele Agder. Påmeldingen skjer vedhjelp av et kodeord som legges ut på Tromøy fritidsforum og Idrettsleirens Facebooksider 6. juli klokken 12:00. Kodeordet må oppgis ved registreringen og de som får plass vil få en bekreftelse på mail, først da er du sikret en plass på Idrettscampen.

• Registreringen åpner 6.juli klokken 12:00
  • Følg med på facebook sidene til Tromøy Fritidsforum eller Idrettsleiren
  • Gå inn på linken og register deg/ ditt barn og oppgi kodeordet.
  • Får du en bekreftelse på at kodeordet er riktig, har du fått plass.

Vi vet at mange barn og unge har færre muligheter til å reise bort og til å oppleve noe nytt i ferien, særlig nå i disse koronatider hvor flere arrangementer har måtte avlyse.

Vi er utrolig takknemlige for givergleden til Gjensidigestiftelsen som gir oss muligheten til å kunne arrangere denne leiren, som vi vet vil bety mye for barn og unge i Agder fylket.

Vi gleder oss til Idrettscamp og håper du melder deg på!

Med vennlig hilsen Leirledelsen.