Foto: Agder idrettskrets

Marilyn og Morten i Kristiansand Pistolskyttere

Marilyn Johansen og Morten Teinum i Kristiansand Pistolskyttere er to store ressurser for klubben. De har stått på gjennom hele pandemien for å holde aktiviteten i gang.

Marilyn er trener i klubben og har startet opp en ungdomsgruppe med nesten 20 ungdommer som har holdt det gående med aktivitet gjennom hele coronapandemien. Hun har vært en tydelig og inkluderende trener som ser alle de nye medlemmenes behov og ønsker for å utvikle seg i klubben. Takket være henne har snittalderen på medlemsmassen blitt lavere, da det tidligere har vært flest voksne medlemmer.

Morten er en utrolig viktig bautastein for hele skytter sør-norge. Han er både sikkerhetskurs-instruktør, dommer, trener og bane-vakt og en flott person å ha i klubben med sin dyktighet og sympatiske væremåte. Hvordan han rekker over alle oppgavene vil forbli et mysterium, men alle er enige om at han har en drivkraft som svært få andre kan måle seg med