Én million kroner utbetalt

Supporter har nå betalt ut over 1 000 000 kroner til til lag og foreninger som bruker deres løsning. Etter en tøff pandemi er idretten tilbake for fullt – står Supporter klar for å bistå i arbeidet med å skape ytterligere inntekter for idrettslag, kor, foreninger og klubber.

Av Supporters mange brukere er majoriteten idrettslag og store deler av de inntjente midlene går dermed til å skape idrettsglede og tilhørighet blant både utøvere og heiagjenger på sidelinjen, store som små.

Dette bekrefter brukerundersøkelsen som ble gjennomført av Supporter i fjor, da de fleste opplyste at inntektene fra Supporter.no brukes i størst grad på å investere i utstyr slik at enda flere barn og unge kan aktiveres i idretten.

Klare for det beste Supporteråret noensinne

Det siste året har Supporter gjort en rekke endringer for å styrke sitt tilbud. Det leveres i år en forbedret plattform som fremdeles er gratis å ta i bruk, uten risiko og krav om omsetning eller investeringer fra det enkelte lag eller forening.

Leveringstiden på produktene er redusert til ca 2 uker, noe som er en viktig faktor for mange av idrettslagene.

Det er også lansert en løsning som gjør det mulig for idrettslagene å sette egne utsalgspriser på produktene i nettbutikken. Man kan fortsatt velge å bruke Supporters anbefalte utgangspris – eller sette en egen pris for å øke idrettslagets inntjeningen ytterligere.

Lanserer nyttige verktøy for enkel drift av nettbutikk

De aller fleste som benytter Supporters tjeneste er en del av heiagjengen – de er ikke eksperter på netthandel. Derfor ønsker Supporter nå å tilby alle disse ildsjelene noen verktøy som gjør det enda enklere å komme i gang med nettbutikk på Supporter.no.

I Supporters nye E-bok finner man komplette tekster som man enkelt kan klippe og lime rett inn i sine sosiale medier. Slik kan man holde sine medlemmer og følgere oppdatert på innholdet i nettbutikken, og skape engasjement rundt utvalg av supportereffekter i nettbutikken, eller til eksempel kommende kampanjer. Det er også allerede lansert en egen tjeneste for nyhetsbrev, som enkelt kan automatiseres og sendes ut med jevne mellomrom til alle eksisterende medlemmer.

Vil skape høyere fortjeneste til alle lag, foreninger og klubber

I løpet av året vil det komme flere løsninger på plattformen som skal skape enda flere inntektsmuligheter for brukere av Supporter.no. Dette er digitale produkter og løsninger som vil gi høyere fortjeneste til lagene – hvilket er akkurat hva Supporter ønsker.

Supporter vil hjelpe alle som bruker vår tjeneste til å lykkes med å skape inntekter. Idrettslag, foreninger, fotoklubber, korps, profesjonelle utøvere – vi møter folk på alle nivåer. Supporter er for alle som har en supporter, og veien til fortjeneste skal være kort.