Illustrasjonsbildet av basketballspiller

Unik mulighet til å få nye inntekter

Idrettens digitale annonseplattform gir en unik mulighet til å hente nye inntektsstrømmer direkte tilbake til sitt idrettslag eller særforbund gjennom sitt eget digitale innhold og nettsider. I plattformen blir det tilrettelagt for både å legge ut annonser fra egne samarbeidspartnere, bruk av NIF og særforbunds partnere og byråer som plasserer på vegne av flere bedrifter.

Som en del av annonseplattformen er det tilrettelagt for en sentral håndtering av fakturering av bedriftene og plattformen tilbyr også løpende statistikk som viser statistikk for de ulike sider som eksponeres. Prinsippet er at mest mulig av inntektene skal tilbake til eieren av flaten og til å begynne med vil dette si minimum 50 % tilbake til aktivitet. Etter hvert som bruken av plattformen øker, vil prosenten tilbake til aktivitet øke.

Det er enkelt å komme i gang med å bruke plattformen og få nødvendig informasjon for å integrere løsningen inn i dine nettsider. Plattformen støtter de mest vanlige annonseformatene.