Annonseringskanaler

Idrettens annonseplattform - 42 av 55 særforbund i samarbeidet så langt:

 

Samlet inngang til idrettens flater for annonsører

  • Kobler norsk idrett og bedrifter og legger til rette for:
    • Målrettede annonser mot personer med interesse og tilknytning til norsk idrett​!
    • Samler norsk idrett på en plattform og tilrettelegger for åpne og lukkede flater​

    • Mer inntekter til norsk idrett basert på aktivitet i flater som er eid av norsk idrett​

    • Muligheter for å raskt koble mot de fleste byråer i Norge

    • Tilgang til kompetanse innen optimalisering og annonsering

    • Effektiv håndtering av fakturering og fordeling av midler

    • Øker kraftig sannsynligheten for å få flere til å annonsere gjennom at de fleste har satt ut dette til byråer


Annonseringskanalene som så langt er inkludert:

 

 


Full kontroll
  hvem som annonserer

  • Stopplister for konkurrenter
  • Bedre løsninger for egne sponsorer/ annonsører
  • Forhåndsgodkjenning av Self serve annonsene
  • Full oversikt og dashboard på effekt

 

Inntektsmodell

  • God digital etikk
  • Minimum 50 % tilbake til eier av flaten/trafikken
  • Minimum 75 %  der har egne annonsører/partnere
  • Resterende midler – bidrag plattformen + salg 
  • Salg fastpris + CPM prising annonsører