Annonseringskanaler

Idrettens annonseplattform

Samlet inngang til idrettens digitale flater for annonsører 

Kobler norsk idrett og støttespillere i næringslivet!

 

    • Annonsører bidrar både til idretten samtidig som de når frem til alle deler av Norge med sitt budskap

    • Målrettet annonsering på en eller flere flater innad i en idrettsgrens nasjonale portaler, på tvers av klynger, eller i alle digitale kanaler fra norsk idrett i samarbeidet

    • Tilgang til kompetanse på digital salg, optimalisering og annonsering i dialog med felles salgsbyrå

    • Effektiv håndtering av fakturering og fordeling av midler

    • Mer enn 35 av 55 særforbund er en del av nettverket så langt

Eksempler på kanaler:

 

 


Full kontroll
  hvem som annonserer

  • Stopplister for konkurrenter
  • Bedre løsninger for egne sponsorer/ annonsører
  • Forhåndsgodkjenning av Self serve annonsene
  • Full oversikt og dashboard på effekt

 

Inntektsmodell

  • God digital etikk
  • Minimum 50 % tilbake til eier av flaten/trafikken
  • Minimum 75 %  der har egne annonsører/partnere
  • Resterende midler – bidrag plattformen + salg 
  • Salg fastpris + CPM prising annonsører