Hvorfor bruke SportsAdmin?

SportsAdmin er en kostnadsfri løsning med gratis support! SportsAdmin sørger for sikker oppbevaring av person- og organisasjonsopplysninger. SportsAdmin gir deg rask og enkel oversikt over lisenser, arrangement og deltagere. Les merklikk

BP-Admin oppgraderes

BPAdmin oppgraderes og endrer navn til Buypass Payment Manager. I den nye versjon vil dere finne et nyere grensesnitt og nye funksjoner: - Ny kontooversikt som viser alle innbetalinger og gebyrer/ transaksjonskostnader. - Enklere refusjon av penger tilbake til betaler. - Forbedret grensesnitt i løsningen. Gå til brukerveiledningklikk

VARSEL OM NEDETID PÅ IDRETTSSYSTEMER 24. AUGUST

Onsdag 24. august vil idrettens løsninger være utilgjengelige fra 09.00 til 12.00 grunnet vedlikehold Det rulles ut nye versjoner av TurneringsAdmin, ResultatAdmin og flere andre støttesystemer Onsdag 24. august. Dette påvirker også de øvrige av idrettens IT-systemer, som f.eks. KlubbAdmin, SportsAdmin og Min idrett, og disse vil være utilgjengelige i nevnte tidsrom. Vi beklager ulempene dette medfører. klikk