Hvorfor bruke SportsAdmin?

SportsAdmin er en kostnadsfri løsning med gratis support! SportsAdmin sørger for sikker oppbevaring av person- og organisasjonsopplysninger. SportsAdmin gir deg rask og enkel oversikt over lisenser, arrangement og deltagere. Les merklikk

BP-Admin oppgraderes

BPAdmin oppgraderes og endrer navn til Buypass Payment Manager. I den nye versjon vil dere finne et nyere grensesnitt og nye funksjoner: - Ny kontooversikt som viser alle innbetalinger og gebyrer/ transaksjonskostnader. - Enklere refusjon av penger tilbake til betaler. - Forbedret grensesnitt i løsningen. Gå til brukerveiledningklikk

VARSEL OM NEDETID PÅ IDRETTSSYSTEMER 14. JUNI

Tirsdag 14. Juni vil idrettens løsninger være utilgjengelig fra 09.00 til 12.00 grunnet vedlikehold. IT-systemer som KlubbAdmin, SportsAdmin, Min idrett, TurneringsAdmin, servicer og webdeler vil være utilgjengelige i dette tidsrommet. Ved spørsmål kan du kontakte Idrettens support: support@idrettsforbundet.no eller på telefon: 03615 klikk