Tilskudd særkretser

_MG_7159.jpg

Nordland idrettskrets gir tilskudd til særkretser/regioner i fylket.

I 2018 fordeles kr 550.000,- som tilskudd til særkretser og regioner i Nordland idrettskrets. Søknadsfrist for 2. halvår er 1. november 2018.

Alle særkretser/regioner med lag/grupper i Nordland kan få utbetalt grunntilskudd. Tilskuddet er beregnet ut fra antall lag/grupper i Nordland. De særkretser/regioner som deltok på våre regionale møter i 2017 får et ekstra tilskudd på kr 2.000,-. Til særkretser med mer enn 20 lag fordeles ytterligere 50.000,- i forhold til antall lag. Etter vedtak på kretstinget 2018 er det ikke lengre noe minstekrav i antall idrettslag i Nordland for å få grunntilskudd.

Grunntilskuddet utbetales etter at dere har lagt inn svar på denne undersøkelsen. Spørreundersøkelsen erstatter tidligere rapportskjema. I tillegg må det sendes regnskap med revisjonsberetning til nordland@idrettsforbundet.no

Særkretsene/regionene kan også søke om aktivitetsmidler. Les mer om dette her. Søknadsfristen for aktivitetstilskudd 1. halvår er 1.september.

For spørsmål angående disse tilskuddene, kontakt:
Kristin Setså
Org.sjef NIK