Jeg får ikke logget inn på PCen min!

Hjelp! Jeg får ikke logget inn på PCen min lenger. Hva skjer?

Jeg får en av disse meldingene når jeg forsøker å logge på PCen min:

io365-1.png

screen1.jpg

Kontakt NIF Digital Support og be om bistand til reinstallasjon over på ny driftsløsning.

Kontakt NIF Digital Support

VIKTIG: Det er ikke mulig å få gjenåpnet PCen etter 10. mars

 

Les dette før reinstallasjonen (ekstern kobling, krever innlogging med IO365-brukeren din)

 

Hvem gjelder det?

Alle PCer der NIF Digital leverer drift og sikkerhet (drifter PCen din), skal reinstallerers. 

Dette gjelder Idrettens Office 356-brukere, primært ansatte i NIF, idrettskretser og særforbund.

 

Hvorfor gjør vi dette?

  • For å sikre videre drift og opprettholde retningslinjer for sikker bruk av NIF Digitals tjenester
  • For å modernisere datamaskindriften
  • Sørge for at brukere får en enklere hverdag med tilganger til applikasjoner, sikkerhet og passordskifte