Innbetalt og utestående?

Hvem har betalt? Hvem har ikke betalt? Hvor mye er utestående? Her finner du oversikten.

Hvem har betalt - hvem har ikke betalt?

  1. Velg Fakturering → Fakturasøk fra toppmenyen.
  2. Bruk søkefilterne i venstremenyen for å få resultatet du er ute etter.
    • Vil du se alle som har betalt, kryss av "Betalt".
    • "Til forfall" viser de som enda ikke har betalt. Betalingsfristen er ikke passert.
    • "Forfalt" er de som ikke har betalt innen fristen.
    • "Purret" gir oversikt over alle de som er purret.
    • "Ukurant" er de som har betalt inn med KID, men hvor noe er feil. Det kan være betalt for mye eller for lite. Disse må følges opp i Buypass Payment manager.
    • "Refundert" er de som har betalt og fått pengene tilbake (dette er blitt gjort i BuyPass Payment manager).

 

Hvordan får vi en oversikt over utestående krav?

  1. Velg Fakturering → Fakturasøk fra toppmenyen.
  2. Velg "Grupper på avgift" på nedtrekksmenyen til venstre. 
    • Du får nå se summene som er fakturert ut og hva som er utestående, gruppert etter avgift.

 

Fikk du svar på det du lurte på?