Martin.jpg

Martin er ny i Viken idrettskrets

Viken idrettskrets har fått fersk fagkonsulent som skal bidra på flere områder for Vikenidretten. Bli kjent med Martin!

Mitt navn er Martin Wroblewski, jeg er fra Groruddalen, men har nylig flyttet til Sørumsand.

Jeg kommer fra stillingen som Bredde- og ungdomskonsulent i Norges Basketballforbund, der jeg hadde ansvar for utviklingen av aktivitetskonsept for ungdom og parautøvere. Jeg fikk bla. muligheten til å etablere og utvikle 3x3 Basket, fra prøveprosjekt til godkjent idrettsgren i NIF.

Jeg var veldig engasjert i Rullestolbasketen, og ville at spillerne skulle være delaktige i utviklingen av sin egen idrett. Sammen fikk vi opprettet et utvalg, og utviklet para-trenerkurs som del av forbundets kompetansehevingstilbud.
I tillegg har jeg fått mulighet til å ta NIFs klubbveilederutdanning.

Min erfaring og bakgrunn er variert og allsidig. Det er noe som også kjennetegner meg som person. Jeg setter veldig stor pris på å lære noe nytt, og jeg blir veldig motivert av å gjøre andre bedre.

Fast stilling som fagkonsulent.
Paraidrett
Lov & Organisasjon