For å sette nytt passord på din Idrettens ID-bruker:
- Gå til siden for å sette nytt passord
- Velg om du vil motta engangskode på SMS* eller e-post*
- Velg brukeren du skal endre passord for (merk deg brukernavnet)
- Skriv inn et nytt passord
- Logg inn i Min idrett
* Må være e-postadressen eller telefonnummeret som er registrert på brukeren fra før.
Etter innlogging i Min idrett, gå til Min side for å oppdatere opplysninger. Det er fullt mulig å endre primær e-postadresse, primær telefonnummer og brukernavn.
Et eksempel:
Foreldrene har opprettet en bruker til barna da de var små. Når barnet blir 15 år, skal de selv benytte sin bruker i idretten. Men barnet får ikke logget inn, siden primær e-post og telefonnummer er foreldrenes kontaktopplysninger.
For å løse dette må du ha tilgang til den primære e-postadressen eller telefonnummeret, evt. gjøre dette sammen med den som eier e-postadressen/telefonnummeret.
Har du ikke lenger tilgang til e-post eller telefonnummeret som er registrert på din bruker?
Kontakt NIF Digital Support