Bardufosstun.jpg

Ledig stilling: Daglig leder ved Bardufosstun idrettssenter

Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité lyser ut en fast stilling som daglig leder ved Bardufosstun idrettssenter. Les mer om stillingen her.

Her finner du stillingsannonsen fra Finn.no. Søknadsfrist er 14.04.2019.
Bardufosstun er et nordnorsk idrettssenter beliggende på Bardufoss i Målselv kommune. Stedet ble innviet i 1967 og har vært gjennom flere utbygginger, sist i 2018. Bardufosstun driver primært med utleie av rom, hytter og konferanselokaler samt servering av mat. Senteret har også treningssal og treningsstudio, og ligger rett ved langrenns- og rulleskiløyper og Rudstahøgda idrettspark med idretts- og fotballhall, skoler og Polarbadet.  Viktige kundegrupper er idretten, Forsvaret, men også organisasjoner, næringslivet og privatpersoner. Bardufosstun AS eies av Norges idrettsforbund og Troms idrettskrets og hadde i 2018 en omsetning på ca. 11,7 mill. kroner og har 17 ansatte. Styret i Bardufosstun AS er arbeidsgiver og arbeidsleder for stillingen.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene er å utøve selve vertskapsrollen samt å forestå den daglige drift, drive personalledelse, ha økonomisk styring og rapportere til styret.

Kvalifikasjoner

• Ha erfaring fra så vel hotell- og restaurantnæringen som idretten
  • Være av Norges beste på vertskap
  • God økonomisk forståelse