Idrettspolitisk dialogmøte med særkretser/regioner og idrettsråd

Head Idrettspolitisk dialogmøte 2020_web.jpg

Vestland idrettskrets har et sterkt ønske om å gjennomføre dialogmøter med særkretser/regioner og idrettsråd i fylket. Vi ønsker å gjennomføre disse møtene som fysiske møter.

Slike dialogmøter ble gjennomført i tidligere Sogn og Fjordane idrettskrins med godt utbytte. Målsettingen med møtene er å ha en gjennomgang av idrettspolitiske problemstillinger, og diskutere oss frem til hvordan disse best kan følges opp i Vestland. Vi har tro på at vi gjennom god dialog kan bidra at vi opptrer som en samlet idrettsbevegelse, og at idrettskretsen arbeider med utfordringer som øvrige organisasjonsledd i fylket er opptatt av. Dialogmøtene vil også være en arena for erfarings-utveksling på tvers av organisasjonsleddene samt informasjon fra idrettskretsen.

Vi ser for oss at slike dialogmøter gjennomføres to ganger pr. år. Vi ønsker å gjennomføre møtene flere steder i fylket. Vi legger opp til at møtene i høst gjennomføres i Bergen, på Voss og på Skei.

Møtedatoer og påmelding finner du her