Modul 0 (før kursstart, obligatorisk):
Modul 1: Trygge rammer 2 timar
Barneidrettstrenaren skal lære å leie barn i trygge læringsmiljø, der det er aktivitetsglede, innsats og meistring.
- Kva kjenneteiknar god barneidrett, verdigrunnlaget og idretten sine barnerettar
- Kva som er meint med trygg aktivitet og trygt miljø.
- Kunne gjennomføre idrettsaktivitetar slik at risikoen for å oppleve utrygge situasjonar vert redusert
Modul 2: Relasjon 2 timar
Deltakar skal få kunnskap om kvifor det er viktig at barneidrettstrenaren har ein god relasjon til barna og betydninga det har for samhald, tillit og læring.
- Kva er meint med ein god relasjon og viktigheita av eit godt samarbeid
Modul 3: Meistringsmiljø 3 timar
Deltakar skal vere bevisst eigne forvetningar til det å vere barneidrettstrenar, idrettslaget og barna sine forventningar. Deltakar skal vite korleis og kvifor det er viktig å skape meistringsklima på trening og konkurransar
- Vite kva som er det viktigaste ein trenar må ta omsyn til når ein trenar barn og unge, herunder undervisningsmetodar og kommunikasjon
Modul 4: Aldersrelatert og tilpassa trening, 2 timar. Treningsplanlegging 1 time
Barneidrettstrenaren skal lære å legge til rette for trening som er tilpassa barnet sine føresetnader fysisk, motorisk, emosjonelt, kognitivt og sosialt.
- Kjenne til bakgrunnen for variasjonar i vekst, modning og utvikling
- Vite kva som er meint med grunnleggande ferdigheiter, og kva du må ta omsyn til når du planlegger ei økt
Modul 5: Praktisk planlegging og gjennomføring av økt, 4 timar
Deltakar skal gjennomføre ei økt for barn som vektlegg kva, kvifor og korleis. Deltakar skal bruke teorien i praksis, og vere bevisst kva barna skal lære under økta. Deltakar skal ta omsyn til sikkerheit, og vite korleis ein handterer enkle idrettsskadar.
- Planlegge, gjennomføre og evaluere hensiktsmessige aktivitetar i variert miljø, som utviklar heile mennesket
Modul 6: Deg og dine utøvarar, 1 time
- Gjenkjenne styrkar og utviklingsområde hos deg og utøvarane dine