Alle idrettslag skal innen 30.april rapportere sine medlemstall fra foregående år til idrettsforbundet

Samordnet rapportering åpner 1.april

Alle idrettslag skal innen 30. april rapportere sine medlemstall fra foregående år til Idrettsforbundet. På lik linje med fjoråret så er søknad om momskompensasjonen for varer og tjenester en del av samordnet søknad og rapportering.

Idrettslagene plikter å rapportere en del nøkkelopplysninger om idrettslagets drift. Antall betalende medlemmer, antall aktive medlemmer, total omsetning, oppdaterte styreverv, signert årsrapport fra siste årsmøte er noe av det som skal rapporteres inn.

Endringer for 2022 og Webinar/veiledning

Samordnet rapportering 2022 kommer med en del viktige endringer som påvirker idrettslagene.

Les mer her

Webinar i VTIK

Trenger du hjelp til registrering, kan du melde deg på webinar hvor vi går gjennom rapporteringen steg for steg. Vi har satt opp to webinar:

Torsdag 21. april kl 18.00 - 19.00 eller

Torsdag 21. april kl. 20.00 - 21.00

Har du spørsmål til samordnet rapportering, ta kontakt med Anne Katrine Aas

Vil du vinne dobbelt vaffeljern til klubben din?

Alle idrettslag som rapporterer inn sine medlems- og aktivitetstall innen 24. april er med i trekningen av et dobbelt vaffeljern til klubben!

Vi trekker ut 10 vinnere.