Utvikling.png

E-læringskurs når det passer deg!

Norges Idrettsforbund har laget en rekke med e-læringskurs som du kan gjennomføre når det passer deg. Kursene er meget nyttige og tar for seg ulike tema. Vi har listet opp kursene her. Du logger inn med samme brukernavn og passord som i MinIdrett. Det også lett å opprette ny bruker.

NIF e-læringskurs

• Velg "Trenerløypa", "Sunn idrett", "Smittevern" eller "Ledelse" avhengig av hvilket kurs du vil gjennomføre.
  • Du vil bli bedt om å logge deg på med din bruker i www.minidrett.no
  • Alle gjennomførte og godkjente kurs blir lagt inn i den enkelte bruker sin Idretts-CV.

Trenerløypa:

- Barneidrettens verdigrunnlag

- Paraidrett

- Aldersrelatert trening 1

- Aldersrelatert trening 2

- Idrett uten skader

- Idrettsernæring

- Om spiseforstyrrelser

Ledelse:

Innføring i styrearbeid for IL

Idretten som arbeidsgiver

Paraidrett: