Fredag 24. mai arrangerer Paraidrettssenteret i Trøndelag i samarbeid med Norges Cykleforbund parasyklingsamling.

Parasyklingsamling i Trondheim 24. mai

Er du interessert i trening eller racing? Vil du forbedre ferdighetene dine med landeveissykling? Vil du møte andre parasyklister? Bli med på parasyklingsamling i Trondheim 24. mai kl. 10-16.

Arrangører er Norges Cykleforbund i samarbeid med Paraidrettssenteret i Trøndelag.

Fokus vil være på trening og grunnleggende racingferdigheter. Og det vil være en flott mulighet til å trene med andre.

Program:

Tid/ sted: Fredag 24. mai kl. 10-16 på Paraidrettsenteret i Trøndelag (Ranheimsfjæra 44, 7055 Ranheim)

• Morgenøkt (kl. 1000-1130) tekniske ferdigheter (kjøring, håndtering, ..)
• Lunsj på Paraidrettssenteret (kl. 1200-1245)
• Ettermiddagsøkt (kl. 1300-1530) sykkeltur med fokus på drafting (posisjonering) og taktikker

Deltakere må ta med egen sykkel og evt. ledsager.

Kostnader: Registrering er gratis, lunsj inkludert

Påmelding:
Hvis du er interessert, vennligst kontakt med:

Jason Dyck,
mobil 413 67 086, e-post jason.dyck@sykling.no,