På bildet fra venstre: Svein Bergem, aktivitetskonsulent (Paraidrettssenteret), Per-Einar Johannessen, prosjektleder (Paraidrettssenteret i Trøndelag), Finn Allan Mathisen, virksomhetsleder (Stendi Assistanse) og Vegard Olsen, kommunikasjon og marked (Paraidrettssenteret i Trøndelag). (Foto: Sondre Skullestad)

Paraidrettssenteret inngår 3-årig avtale med Stendi Assistanse

Paraidrettssenteret i Trøndelag og Stendi Assistanse har inngått en 3-årig samarbeidsavtale med virkning fra 1. januar 2022.

– Dette blir et spennende samarbeid som vi gleder oss til å utvikle i årene som kommer. Vi håper også at samarbeidet kan bidra til at enda flere mennesker med nedsatt funksjonsevne får mulighet til å bli mer fysisk aktive og få mer selvstendige liv, sier prosjektleder Per-Einar Johannessen ved Paraidrettssenteret i Trøndelag.

- Det er en glede å inngå kompaniskap om en så viktig sak. Aktivitet, utprøving og mestring er viktig for den enkeltes livskvalitet. Vi håper at så mange som mulig benytter seg av Paraidrettssenteret, et flott anlegg som legger til rette for livsutfoldelse, sier virksomhetsleder Finn Allan Mathisen ved Stendi Assistanse.