Nå kan du delta i nytt bocciatilbud på Ranheim.

Nytt bocciatilbud i Trondheim

I Ranheim Idrettslag kan du nå delta på boccia i Ranheim Aktivitetshall i Trondheim.

• Deltakere med kognitive utfordringer (utv.hemning) trener tirsdager kl. 1900-2000
  • Alle andre trener på torsdager kl. 1800-1900.

Deltakere som trenger ledsager/assistent må stille med det.

Det blir søkelys på spill og glede, men vil etter hvert også ha teknikktrening for de som ønsker å satse.

Ranheim Idrettslag er tilknyttet Norges Fleridrettsforbund, og klubben vil være registrert under Seksjon for boccia og teppecurling.

Klubben har fått god støtte fra Trondheim Handicapidrettslag i oppstartsfasen. Med gode støttespillere i ryggen (forbund og klubb), oppfordres det til engasjement fra alle deltakere/ foresatte/ støttekontakter.

Klubben ønsker et trygt, morsomt og stabilt tilbud for alle, og håper derfor at flere vil ha interesse av å gjennomgå opplæring for å bistå med trening og dømming.

Lyst å prøve boccia? Ta kontakt med utvalgsleder Siv Jorunn Fossum på e-post siv.j.bergvin@gmail.com, eller på mobil 996 38 146.

NB:

Lørdag 18. november kl. 1130-1400 (komme og gå når man vil) kan man også teste ut boccia under åpen dag på Paraidrettssenteret i Trøndelag.

paraidrettssenteret.no / Facebook

Les mer om boccia her: https://www.bocciatc.no/om-oss/om-boccia/

Boccia.jpg