Taekwondo er en av flere kampsportidretter du kan prøve på den åpne dagen på Paraidrettssenteret 18. november kl. 1130-1400.

Spennende åpen dag med mange idretter på Paraidrettssenteret 18. november

Har du en funksjonsnedsettelse og lyst til å teste ut kampsportidretter/ andre idretter? Bli med på åpen dag på Paraidrettssenteret i Trøndelag lørdag 18. november kl. 1130-1400. Gratis deltakelse.

På denne dagen blir det mulig å prøve ut taekwondo, bryting, håndbak, fekting og boksing (alle målgrupper).

Klubber som deltar med utprøvingsstand er:

• Trondheim Bryteklubb
  • Bokseklubben 1930
  • Nidarø Håndbakklubb
  • Stjørdal atletklubb (taekwondo)
  • Tordenskiold Trondheim Fekteklubb

I tillegg kan man denne dagen teste ut boccia (alle målgrupper), teppecurling (alle målgrupper), rullestolhåndball (ungdom og voksne med en fysisk funksjonsnedsettelse), lydskyting + noen lavterskelaktiviteter.

Påmelding på e-post: post@paraidrettssenteret.no

Påmeldingsfrist: Innen 17. november 2023.

Arrangør:
Paraidretttssenteret i Trøndelag i samarbeid med Norges Bryteforbund, Norges Bokseforbund og Norges Kampsportforbund.