nmvekaannonse.png

Er du en student som brenner for idrett og vil være med å dekke et av Norges største idrettsarrangement?

Norges idrettsforbund(NIF) ønsker å ansette seks studenter som jobber i team på to og to. NIF ønsker gjerne å holde kontakt med studentene etter gjennomført arrangement, da det kan oppstå flere muligheter for samarbeid med NIF i andre sammenhenger.

NM-veka er et fellesarrangement hvor det kåres en rekke norgesmestre i mange idretter. Det går på rundgang i Norge, både vinter og sommer. NM-veka handler om å vise frem bredden av idrettstilbud i Norge, samt mangfoldet i bredden. NM-veka 2023 går av stabelen i Stjørdal og Trondheim fra 16. til 21. juni. Totalt er det over 20 idretter/grener som skal delta, alt fra functional fitness og kajakkpolo til skateboard og streetbasket.

Er du student med gode journalistiske egenskaper og er glad i å engasjere andre? Liker du å jobbe ute i felten og formidle bredden av idrettstilbud? Da vil vi høre fra deg!

Les mer og send søknad her!