Fått opp nytt idrettstilbud for synshemmede etter praksis hos idrettskretsen

Den svaksynte 3. års ergoterapistudenten Ragna Unstad Forså har i to måneder hatt praksis hos Trøndelag idrettskrets. Hun har bidratt sterkt til å få opp et nytt idrettstilbud for synshemmede - goalball.

Det er gjennomført et par samlinger og til høsten blir det et fast og regelmessig tilbud i Trondheim.

- Det har vært både lærerikt og spennende. Jeg er glad for å ha vært her i praksis, forteller Ragna.

Praksisen er blitt gjennomført i samarbeid mellom Trøndelag idrettskrets og Blindeforbundet Trøndelag.

Lyst til å vite mer om det nye goalballtilbudet og andre paraidrettstilbud i Trøndelag? Ta kontakt på Per-Einar Johannessen, fagkonsulent paraidrett i idrettskretsen, på e-post pej@idrettsforbundet.no og mobil 92402803.