at-skjermbilde.PNG

Idrettskretsen med ny aktivitetsportal

Trøndelag idrettskrets lanserer i dag en ny aktivitetsportal for barn, ungdom og voksne: aktivtrønder.no

– Det florerer i dag av gode aktivitetstips på internett, i sosiale medier og andre steder, og målet med denne portalen er å gjøre det enklere å finne fram til dem. På den nye portalen vil vi samle tips om trening og aktiviteter, ernæring, skadeforebygging, styrke, bevegelighet og leker for hele familien. Akkurat nå er vi bare i startgropa, og vi tar gjerne imot tips om relevant innhold, forteller Per-Einar Johannessen, fagkonsulent i Trøndelag idrettskrets.

– Mye av dette er lavterskelaktiviteter som krever lite utstyr og kan gjøres hjemme, på hytta, ute i naturen eller andre steder. Vi håper flere skal bli inspirert til å holde seg i aktivitet, enten om det er alene eller sammen med andre. Vi ønsker å utvikle portalen til å bli et veldig nyttig verktøy for mange, både for de som bare ønsker å røre litt på seg og for de som ønsker å være enda mer aktiv, forteller rådgiver Jonas Austmo Kolstad i idrettskretsen.

www.aktivtrønder.no

Har du et tips til aktivtrønder.no? Send e-post til: redaksjon@aktivtronder.no

Jonas Austmo Kolstad, rådgiverPer-Einar Johannessen, fagkonsulent

Jonas Austmo Kolstad                                                    Per-Einar Johannessen