corona612_ntb.jpg

Viktig melding til brukere av Spenst Høvleriet

Denne melding gjelder personer i Aktiv på dagtid som trente på Spenst Høvleriet i Halden torsdag 12.03. Vi har mottatt følgende melding som også er sendt medlemmene til Spenst.

Vi har fått melding om at en person som har trent på Spenst Høvleriet har testet positivt på koronavirus. Aktuelle treningstidspunkt er onsdag 11/3 kl. 10-12 og torsdag 12/3 kl. 06-07 og kl. 09-11. Dere som får denne meldingen er å regne som lavrisiko nærkontakter. Dere trenger ikke å foreta dere noe ut over at dere skal være ekstra oppmerksom på lufteissymptomer som tørrhoste, pustebesvær og feber over 38 C. Hvis du merker slike symptomer, skal du holde deg hjemme og ringe den lokale koronavirustelefonen på 48885200 for råd. Kommuneoverlege Halvard Bø.

Aktiv på dagtid har ikke kontaktinfo på de personer som deltok på aktivitetene torsdag 12.03. Kjenner du noen fra aktiv på dagtid som var der, så vennligst bidra til å videreformidle denne informasjonen.