Kråkerøy Idrettslag bidrar inn i Aktiv på dagtid tilbudet i Fredrikstad

Flere og flere idrettslag utvikler aktivitetstilbud og benytter sine lokaliteter som møteplasser for nye aktiviteter og målgrupper. Kråkerøy idrettslag her ved leder Frode Jensen er et av idrettslagene som har tatt tak i et nytt aktivitetstilbud. Nettopp fordi møteplassen til idrettslaget bygger oppunder fellesskap, glede, humør, trivsel og skal være et sted å gå til i lokalmiljøet sitt.

Kråkerøy idrettslag syns det er positivt å kunne bidra som en viktig samfunnsaktør på Kråkerøy og vi gleder oss til å bidra sier lederen. Her sammen med seniorrådgiver André Hansen i Viken idrettskrets som koordinerer og drifter tilbudet.

Yoga fra august

Fra 24. august vil det legges til rette for yoga i klubblokalene. Et klubbhus som nylig er nyrehabilitert. Yoga vil bli avholdt på torsdager fra kl 11.00 – 12.00.

imagezp00a.png

Oppfordrer deltakerne til også å benytte treningsparken
Kråkerøy IL har satt bærekraft på agendaen, og da er det veldig hyggelig at vi kan bidra med eksisterende anlegg til ApD. Vi oppfordrer deltakerne til å benytte vår flotte treningspark, slik at bruken tar seg opp forteller Jensen.

Her ute er det gratis parkering, benytt grusbanen på nedsiden av klubbhuset.  Garderober er også tilgjengelig og vi håper deltakerne vil finne seg til rette her.  Er erfaringene gode så ønsker idrettslaget å utvikle tilbudet videre avslutter leder Frode Jensen.

Instruktør vil være Gabriela Hansen.

imageyas5.png