Velkommen tilbake til Rogalandsidretten!

Bli medlem eller frivillig!

Idretten har mistet mange medlemmer under pandemien, men fortsatt utgjør våre gjenværende medlemmer rundt en fjerdedel av befolkningen. Rundt om i de 600 idrettslagene kan barn, unge, voksne og eldre velge og vrake mellom 200 unike idrettsgrener – med utallige disipliner. Mangfoldet tilbyr både individuelle idretter og lagidretter, ute- og inneidretter, sommer- eller vinteridretter. Kort sagt, noe for enhver smak, og kun for alle :-)

Slik finner du oss:

1. DU VET HVA DU VIL: De fleste av oss vil sannsynligvis ha lyst til å begynne med en idrett de kjenner til. de selv kjenner kjenner til, gjerne i nærområdet. Spør naboen, eller google idrettslaget, og ta kontakt i dag!

2. DU LETER ETTER EN NY SPENNENDE IDRETT: På linken nedenfor finner du oversikt over alle de 55 særforbundene i Norge. Til sammen representerer disse nærmere 200 idrettsgrener.Med få unntak finner du alt dette i Rogaland. Klikk and choose!

3. DU HAR ALLEREDE BESTEMT DEG FOR Å MELDE DEG INN: Alle idrettslag tilsluttet Idrettsforbundet skal være registrert i én godkjent database. Raskeste veien til direkte innmelding går via medlemsportalen. Trykk her og meld deg inn!

Merk at noen idrettslag fortsatt kan være på en annen direkte innmeldingsdatabase. Finner du ikke det idrettslaget du leter etter? Gå til punkt 1 og google deg fram!

Hva venter du på?

Idrettslagene i Rogaland ønsker både gamle og nye medlemmer velkommen #tilbaketilidretten