Oppfølgingsmøte

Informasjon og materiell til veileder ved oppfølgingsmøter

Om:
I oppfølgingsmøtet gjennomgås status på tiltak som ble lagt inn i fremdriftsplanen fra startmøtet, deltakerne definerer eventuelle nye behov som er oppstått og prioriterer disse. Det gjøres ønskede justeringer i fremdriftsplanen videre arbeid avklares.

I møtet involveres flere medlemmer og de gis eierskap og medansvar til det som skjer i klubben.

Målgruppe:
Styret, administrativt ansatte og nøkkelfunksjoner i klubben. Klubben bør sikre at alle som var med i startmøtet og har arbeidet med oppgaver/tiltak, blir med i oppfølgingsmøtet.

Læringsmål:
Ta status og sikre fremdrift på igangsatt utviklingsarbeid. Sjekke om nye forbedringstiltak skal iverksettes.

Involvere flere medlemmer og gi dem eierskap og medansvar til det som skjer i klubben.

Varighet:
Tre timer

Navn på mal i idrettskurs:
Oppfølgingsmøte organisasjonsutvikling (NIF mal)

Dokumentlisten gir deg visningstilgang til dokumentene som er ment for kurset. Du kan ikke redigere inne i dokumentet, for å gjøre tilpasninger må du laste ned dokumentet. Dette gjøres enten ved å trykke på de 3 prikkene vedsiden av aktuelt dokument, eller ved å åpne dokumentet og deretter trykke på "fil" og "lagre som".

Får du ikke tilgang? Da er det mulig du er innlogget med en microsoft bruker som skaper litt krøll. Høyreklikk på "åpne dokumentliste" og trykk på "åpne koblingen i inPrivate-vindu"/"åpne linken  i inkognitovindu".