tac54a64.jpg

Billetter til OL og Paralympics

Jet Set Sports/CoSport, Norges idrettsforbunds offisielle leverandør av billetter til OL og Paralympics, har nå åpnet billettsalget til De olympiske leker i PyeongChang 2018, som arrangeres 9. – 25. februar 2018.

Helt frem til avslutningsseremonien i PyeongChang, vil du kunne bestille tilgjengelig billetter via www.cosport.com

En aktivert CoSport brukerkonto samt kreditt- eller bankkort, er alt som kreves for bestilling.

Det er et begrenset antall billetter som ble lagt ut i går, men følg med! CoSport vil kontinuerlig - og uten forvarsel, legge ut billetter etter hvert som de tildeles billetter fra PyeongChang Organisasjonskomite.

Fortsatt mange muligheter til å sikre deg billettene du er ute etter – hold deg oppdatert via www.cosport.com

Nyttig informasjon
Samtlige billetter bestilt innen 13. november, blir sendt til din leveringsadresse en drøy måned i forkant av lekene, fraktkostnaden påløper kun en gang.

Så langt det er mulig, anbefaler CoSport å bestille innen denne dato, for å slippe å hente billetter på vårt lokale kontor i PyeongChang og unngå lange køer med unødvendig mange timers venting.

Billettene blir sendt i perioden desember 2017/januar 2018. For en forutsigbar og sikker forsendelsesprosess, kontroller at leveringsadressen samsvarer med adressen registrert på ditt kreditt- eller bankkort.

Les Salgsvilkår og betingelser for ytterligere informasjon.
Jet Set Sports/CoSport er en autorisert leverandør av billetter og aktør for ulike arrangement, knyttet opp mot De olympiske- og paralympiske leker.
- Avtalen gir utøvere og deres familier, samarbeidspartnere, næringslivet og alle andre som ønsker å heie på de norske utøverne, mulighet til å oppleve OL-stemningen på nært hold, sier Morten Schønfeldt, markedsdirektør i Norges idrettsforbund.

Norges idrettsforbund er forpliktet av Den internasjonale olympiske komité (IOC) til å inngå avtale med en offisiell billettpartner. Derfor er Jet Set Sports/CoSport, den eneste godkjente leverandøren som kan selge olympiske- og paralympiske billetter i Norge.

Utvis forsiktighet ved kjøp av billetter
Bruaas påpeker at forbrukere må være klar over at selv ekte billetter kan bli kansellert dersom de er kjøpt gjennom ikke-godkjente leverandøravtaler.
- Derfor ber vi deg om å utvise både forsiktighet og ansvarlighet ved kjøp av billetter til OL og Paralympics. Jet Set Sport er den godkjente leverandør av OL- og Paralympics-billetter i Norge, og vil sikre deg/dere den ansvarlige oppfølgingen i Norge, avslutter Gry Bruaas.

Klikk deg inn på www.cosport.com for bestilling. Eller ring på 22 27 05 05.