grasrotprisen612 (1).jpg

Nå kan ditt idrettslag vinne 50.000 kr i Grasrotprisen

Har ditt idrettslag allerede et godt tiltak som fortjener støtte? Planlegger dere å gjøre noe for å ivareta ungdommene i idrettslaget? Dersom svaret er ja kan ditt idrettslag vinne 50.000 kroner gjennom Grasrotprisen.

Grasrotprisen er øremerket ungdomsidrett og deles ut til et idrettslag som øker rekrutteringen eller forebygger frafall blant ungdom.

• Har ditt idrettslag allerede et godt tiltak som fortjener støtte?
  • Planlegger dere å gjøre noe for å ivareta ungdommene i idrettslaget?
  • Ønsker dere ungdommer å få i gang noe spesielt innenfor idrettslaget deres

Alle idrettslag som har gjennomført eller planlegger et godt tiltak for ungdommer kan delta.

Norges idrettsforbund og Norsk Tipping deler hvert år ut Grasrotprisen til et idrettslag som gjør noe ekstra for ungdommene i deres lokalsamfunn.

Hovedpremie
Grasrotprisen er på 50.000 kroner og deles ut til én vinner. Søk her

Lag i lag-premie
I tillegg kan lag i klubbene som gjør noe ekstra for at flere ungdommer skal få et tilbud i idretten søke om pengestøtte og vinne inntil 10.000 kroner. Søk her

Kampanjen går fra 17. september til 30. september 2018. Juryen består av representanter fra Norsk Tipping og Norges idrettsforbund.

Les mer om Grasrotprisen