sponsorbilde612.jpg

Gode idrettsavtaler for alle idrettslag

Det er mange penger å spare ved å bruke de gunstige idrettsavtalene til Norges idrettsforbund. Avtalene gjelder for alle idrettslag og særforbund i Norge.

Med SAS sportspriser får alle medlemmer tilknyttet Norges idrettsforbund (NIF) god rabatt på reiser til konkurranser, treningsleire og møter.

Scandic er idrettens leverandør av hotell- og konferansetjenester og tilbyr egne priser for medlemmer av NIF.

Akkurat nå kjører Hertz en høstkampanje hvor de tilbyr leiebil til 25 prosent rabatt over hele verden til alle idrettslag, klubber og foreninger i Norge.

Telenor tilbyr mobilabonnementet "Idretten Intern", Mobilt Bredbånd, Proffnett og Internett for særforbund, kretser og klubber.

Ragn-Sells gir samtlige idrettslag rabatter på utstyr og tjenester til avfallshåndtering for arrangementer.

Les mer om våre gunstige idrettsavtaler