idrettsreiser_storlogo612.jpg

Her bestiller ditt idrettslag billigere idrettsreiser

I samarbeid med SAS, Scandic og Hertz har Norges idrettsforbund samlet alle rabattordningene for idrettsreiser på én og samme side. Alle organisasjonsledd i norsk idrett kan nyte godt av Idrettsreiser!

Norges idrettsforbund er stolt av å presentere en nettside hvor vi har samlet alle våre reisepartnere på ett sted. Målet er at det skal bli enklere for idrettslag å bestille fly, hotel og bil på vei til konkurranse eller treningssamling.

Gå til Idrettsreiser

SAS, Scandic og Hertz leverer alt man trenger for å få et godt og profesjonelt reisetilbud til og fra trening, konkurranser, kamper og møter.

Alle medlemmer av norsk idrett kan benytte seg av idrettsreiser som tilbyr rabatterte og gode flybilletter, hotelopphold tilpasset idrettslag og leiebil i alle størrelser.

AMEX Global Business Travel bistår alle organisasjonsledd med bestilling av individuelle- og gruppereiser.

God reise!