Foto: Erik Ruud

NIFs anleggs- og idrettsrådskonferanse

Norges idrettsforbund inviterer til anleggs- og idrettsrådskonferanse på Gardermoen lørdag 15. og søndag 16. oktober. Se programmet og meld deg på nå!

Norges idrettsforbund inviterer idrettsråd, idrettskretser og særforbund til Anleggs- og idrettsrådskonferansen 2022 på Scandic Oslo Airport Hotel lørdag 15. og søndag 16. oktober.

Det legges opp til to spennende og fullpakkede konferansedager, hvor alle skal få delta aktivt. Programmet består av innlegg, paneldiskusjoner, gruppearbeid, et idrettspolitisk verksted, og en spørretime hvor idrettsstyret svarer på dine spørsmål. I tillegg vil du treffe mange hyggelige kollegaer som er opptatt av det samme som deg – å bidra til det beste for norsk idrett.

Se program og meld deg på her!