Kulturminister Anette Trettebergstuen inviterer kulturen, idretten og frivilligheten til åpent dialogmøte. Foto: Pernille Ingebrigtsen

Delta på åpent møte med kulturministeren mandag 24. januar kl. 16

Har du spørsmål eller kommentarer til myndighetene vedrørende koronasituasjonen og idrett? Da bør du melde deg på åpent møte med kulturminister Anette Trettebergstuen i dag kl. 16-17.

Kulturministeren inviterer kulturen, idretten og frivilligheten til åpent dialogmøte om smittevern og veien videre. Møtet gjennomføres digitalt. Alle som ønsker å delta må melde seg på i forkant.

På møtet får du en direkte mulighet til å stille spørsmål og gi kommentarer om koronareglene som nå gjelder for idretten.

14. januar presenterte regjeringen lettelser i smitteverntiltak med betydning for kultur-, idretts- og fritidsaktiviteter, og denne uka åpnet regjeringen for å gi ytterligere lettelser for publikumsarrangementer med faste tilviste plasser. Regjeringen vil komme tilbake med ny vurdering av smitteverntiltakene i begynnelsen av februar. Kultur- og likestillingsministeren ønsker god og tett dialog for å finne frem til de beste løsningene for kulturen, idretten og frivilligheten.

Møtet er åpent, og alle er velkomne til å delta. Frist for påmelding er kl. 14.00 i dag. Meld deg på her!