Hockey anlegg _612.jpg

Fortjener ditt idrettslag utmerkelsen Årets idrettsanlegg?

For fjerde gang skal Norges flotteste idrettsanlegg kåres. Prisen tildeles idrettsanlegg som innbyr til organisert og uorganisert aktivitet. Vinneren stikker av med 30.000 kroner! Søknadsfrist 1. mars.

Norges idrettsforbund, Kulturdepartementet og BAD, PARK og IDRETT star bak prisen Årets idrettsanlegg. Prisen tildeles idrettsanlegg som innbyr til organisert og uorganisert aktivitet. Anlegget skal være av høy kvalitet og være en miljøfaktor av både fysisk og sosial karakter.

Prisen Årets idrettsanlegg består av en plakett i tillegg til diplom og kr 30.000. Plaketten skal senere monteres på et hensiktsmessig sted på anlegget. Prisen tildeles anleggseieren.

Søknad

Søknaden skal inneholde en kort beskrivelse av anlegget i forhold til kriteriene og bilder av anlegget. Anleggseiere, kommuner og alle organisasjonsledd i idretten kan søke. Det kan søkes flere ganger.

En forutsetning for å være med er at anlegget ikke er mer enn fem år gammel, anlegget er godkjent for spillemidler, og allerede ferdigstilt når det søkes.

Søknad sendes BAD, PARK og IDRETT innen 1. mars.

Prisen deles ut under BAD, PARK og IDRETT’s landsmøte 20. – 21. mai 2019.

Lykke til!

Les mer om anlegg på idrettsforbundet.no