Bordtennis .jpg

Bevegelseshemmede

Her er en oversikt over idrettslag som har tilrettelagte tilbud for bevegelseshemmede, eller som har bevegelseshemmede med i sitt tilbud. Denne listen er ikke fullstendig, og det vil fortsatt være mange idrettslag i Vestland som man kan starte med paraidrett i.

Ta kontakt med thea.christiansen@idrettsforbundet.no fagkonsulent paraidrett i Vestland idrettskrets

Rullestolbasket er et t​​​ilbud til deg med nedsatt funksjonsevne og med interesse for en spennende, engasjerende og sosial idrett med mye fart og spenning.

Les mer om rullestolbasket på Norges basketballforbund sine nettsider

Kontaktperson i forbundet er er henriette.goksoyr@basket.no

Idrettslag: Bergen Wheelers                                                                              Idrettstilbod: Rullestolbasket                                                                            Aldersgruppe: Unge vaksne og vaksne                                                                     Stad og tid: Olsvikhallen i Bergen onsdagar kl 21.00-22.30                                    Kontaktinfo: Stein Idar Bertelsen, e-post steinbertelsen@hotmail.com, mobil 920 95 166

Idrettslag: Kirkevoll Basketballklubb                                                              Idrettstilbod: Rullestolbasket for ungdommer                                                Aldersgruppe: Frå 12–20 år                                                                                          Stad og tid: Haukelandshallen i Bergen måndagar kl 19.00-20.00                      Kontaktinfo: Steinar Vedå, e-post steinarvedaa@gmail.com mobil 478 10 313

Idrettslag: Bergen Handicapidrettslag                                                                  Idrettstilbod: Rullestolbasket                                                                          Aldersgruppe: Unge vaksne og vaksne frå 20 år                                                          Stad og tid: Åstveithallen i Bergen onsdagar kl 17.30-19.00                              Kontaktinfo: Hallstein Espelid, e-post hallstein.espelid@gmail.com, mobil 906 12 750

Les mer om parabadminton på Norges Badminton forbund sine nettsider

Kontaktperson i badmintonforbundet er andre@badminton.no

Idrettslag: Bergen badmintonklubb                                                              Idrettstilbod: Badminton                                                                              Aldersgruppe: 8-17 år                                                                                                    Stad og tid: Åstveithallen måndagar kl 18.00-19.30 og Tertnes badmintonhall tysdagar kl 16.00-18.30
Kontaktinfo: post@bergenbk.no ta kontakt her ved interesse

Idrettslag: Rubbestadneset badminton                                                          Idrettstilbod: Badminton                                                                                    Aldersgruppe: 3.-5. klasse, 6.-10. klasse og vaksne                                                  Stad og tid: 3.-5. klasse måndagar og torsdagar kl 17.00-18.00 6-10 klasse måndagar og torsdagar 18.00-19.30 og vaksne tysdagar og torsdagar kl 19.30-21.00
Kontaktinfo: Victoria L. Kvernøy, e-post post@rubb-il.no, mobil 911 89 874

Les mer om bordtennis for funksjonshemmede på Norges Bordtennisforbund sine nettsider

Kontaktperson i Norges Bordtennisforbund er Bastiaan Burgering, parabordtennis@gmail.com

Flere bordtennisklubber har åpne tilbud og tar imot alle som ønsker å prøve bordtennis!

Idrettslag: Bergen Paraidrettslag (Bergen PIL)
Idrettstilbud: Bordtennis for alle
Aldersgruppe: Alle aldre
Sted: Stemmemyren (Nybegynnertrening tirsdagene 17.00-18.45)
Egne lokaler i Kanalveien 90 (Rekruttrening for parautøvere torsdagene 17.30-18.30).
PIL tilbyr også treninger for viderekomne, for mer informasjon se: https://bergenhil.wordpress.com/treningstider-fra-6-1-2020/
Kontaktinfo: Odin Dyrkolbotn. Telefon 48087001 eller epost: ody022@getmail.no

Idrettslag: Stord Bordtennisklubb                                                                  Idrettstilbod: Bordtennis for alle inkludert i ordinære parti                      Aldersgruppe: Alle aldrar                                                                                                Stad og tid: Bordtennishallen, Vikahaugane 21, Stord måndagar kl 17.00 Kontaktinfo: Atle Irgens, e-post atle.irgens@sklbb.no, mobil 997 25 051 Internett: http://www.stordbtk.no/

Idrettslag: IL Fjellkameraterne                                                                    Idrettstilbod: Bordtennis for alle inkludert i ordinære parti                                    Stad og tid: Fyllingsdalen idrettshall
Kontaktinfo: Andreas Berggreen, e-post andreas@bergenkino.no mobil 995 67 692

Idrettslag: Sportsklubben Heros                                                                      Idrettstilbod: Bordtennis med trening for alle                                               Aldersgruppe: 7-15 år og 16 år og eldre                                                                  Stad og tid: 7-15 år tysdagar, onsdagar og torsdagar kl 17.00-18.30 16 år og eldre tysdagar og torsdagar kl 18.30-22.00 og onsdagar kl 18.30-20.00 Fredagar open trening kl 17.00-21.00. Alle treningane er i Haukelandshallen
Kontaktinfo: Leiar Don Alexander, e-post don-alexander@outlook.com, mobil 416 63 975

Idrettslag: Hardanger bordtennisklubb                                                            Idrettstilbod: Bordtennis for alle, inkludert i ordinære parti                      Aldersgruppe: Born, ungdom og vaksne
Stad og tid: Norheimsund, trening alle dagar                                              Kontaktinfo: Jack Feng, e-post hardangerbtk@gmail.com, mobil 968 59 349

Idrettslag: Laksevåg bordtennisklubb
Idrettstilbod: Bordtennis                                                                              Aldersgruppe: Alle aldersgrupper                                                                                    Stad og tid: Har lokale i Leirvikåsen 25.
Kontaktinfo: Otto Hatlebakk, e-post otto.h@laksevagbtk.no, mobil 916 90 364  OBS! Lokala er per dags dato ikkje godt tilrettelagt for rullestolbrukarar, men skal snart flytte til hall i Alvøen.

El-innebandy er en tilrettelagt lagidrett som henvender seg til barn, ungdom og voksne med store eller mindre bevegelseshemninger. Idretten foregår i spesialbygde elektriske stoler

Les mer om el-innebandy på Norges Bandyforbund sine nettsider

Kontaktperson i Bandyforbundet er AnnKatrin.Eriksson@nif.idrett.no

I Vestland er det to idrettslag som har tilbud; Et idrettslag i Bergen kommune og et idrettslag i Alver kommune.

Idrettslag: Fjellkameraterne                                                                        Idrettstilbod: El-innebandy, innebandy i spesialbygde elektriske stolar Aldersgruppe: 6-18 år                                                                                                      Stad og tid: Slåtthaughallen på Nesttun i Bergen torsdagar kl 18.30-19.30 Kontaktinfo: Jan Willem, e-post fjellkameraterne@gmail.com, mobil 901 82 295

Idrettslag: IL Alvidra                                                                                                        Idrettstilbod: El-innebandy, innebandy i spesialbygde elektriske stolar Aldersgruppe: Born og ungdom                                                                                      Stad og tid: Nordhordlandshallen i Knarvik måndagar kl 17.30-19.30                  Kontaktinfo: Manuela Springer e-post manuela.springer@gmx.de mobil 988 22 868

Idrettslag: Bergens Fekteklubb                                                                      Idrettstilbod: Fekting for alle, inkludert i ordinært fektetilbod                          Aldersgruppe: Barn 7-12 år Stad og tid: Haukelandshallen tysdagar, onsdagar og torsdagar kl 18.00-19.30                                                                                    Kontaktinfo: Bjørn Faye, e-post bjorn.faye@gmail.com, mobil 957 61 241 e-post klubb info@bergensfekteklubb.org

Paragolf er golf for personer med nedsatt funksjonsevne. Nesten alle kan spille golf, og spilte du golf før du ble funksjonshemmet kan du spille igjen!

Les mer om paragolf på Norge Golfforbund sine nettsider

Kontaktperson i golfforbundet er goril.hansen@golfforbundet.no

I Vestland er det en klubb som har eget tilbud om tilrettelagt golf/ Golf grønn glede, men ta kontakt med golfforbundet eller din lokale golfklubb om du ønsker å spille.

Idrettslag: Sotra golfklubb                                                                                    Idrettstilbod: «Golf grønn glede», tilrettelagd golf                                            Aldersgruppe: Unge vaksne og vaksne                                                                        Stad og tid: På pitch & put banen på Kolltveit fredagar kl 10.00-12.00 vintertid og kl 11.00-13.00 sommartid                                                                                     Kontaktinfo: Anne Britt Fanekrog, e-post anne.fanekrog@oygarden.kommune.no mobil 909 76 795

Idrettslag: Fana golfklubb                                                                                Idrettstilbod: Delta i ordinære grupper                                                            Aldersgruppe: Barn, ungdom                                                                                        Kontaktinfo:  Stine Axelsen stine@fanagolf.no

Idrettslag: Jølster IL, handbaklubb                                                                          Idrettstilbod: Handbak for alle                                                                        Aldersgruppe:Frå 16 år og oppover                                                                                Stad og tid: Sagevegen 8, Jølster                                                                            Kontaktinfo: Ottar Berg, e-post post@jolsterbetongbygg.no
Idrettslag: Hardanger handbakklubb                                                                      Idrettstilbod: Handbak for alle                                                                        Aldersgruppe:Frå 15 år og oppover                                                                               Stad og tid: Fellestreningar Odda tysdagar 18.00. Granvin kvar sundag 19.30            Kontaktinfo: Granvin- Erling Midttun 450 27 919 , Odda , Kai Inge Melgaard 991 63 533, e-post hardangerhk@gmail.com

I Vestland er det et idrettslag som har tilbud om rullestolhåndball.

Les mer om rullestolhåndball her

Kontaktperson i Norges Håndballforbund Region Vest er Susanne Mikalsen susanne.mikalsen@handball.no

Idrettslag: Årstad IL                                                                                          Idrettstilbod: Rullestolhandball Aldersgruppe: 16 år og eldre                                   Stad og tid: Haukelandshallen i Bergen måndagar kl 17.00-18.30                          Kontaktinfo: Ida Sofie Grude, mobil 976 72 765, e-post sofie.grude@gmail.com

Klatring for alle! Mange klatreklubber legger til rette for klatring for mennesker med funksjonsnedsettelse i ordinære klatreparti.

Les mer om paraklatring på klatreforbundes nettsider

Ta kontakt med din lokale klatreklubb, eller med kontaktperson i Norges klatreforbund kjersti@klatring.no

Idrettslag: Bergen Klatreklubb                                                                          Idrettstilbod: Tilrettelagd klatring for born og ungdom med synsnedsetjing eller ei fysisk funksjonsnedsetjing                                                                              Aldersgruppe: 8 år og eldre                                                                                          Stad og tid: Bergenshallen på Slettebakken fredagar kl 17.15-19.00                      Kontaktinfo: Kay Rott , e-post kay@bergen-klatreklubb.no

Idrettslag: Sogndal Klatreklubb SIL.
Idrettstilbod: Klatring for personar med nedsatt funksjonsevne.
Aldersgruppe: Alle.
Stad og tid: Klatrehallen, fredager 18.00-20.00.
Kontaktinfo: skk.paraklatring@gmail.com eller send melding til Sogndal Klatreklubb SIL på facebook. For mer informasjon og påmelding: https://www.sogndalidrettslag.no/klatring-for-personar-med-nedsatt-funksjonsevne.

Skiforbundet har tilbud om aktivitet for de som kan benytte seg av ski, sittende eller stående. Les mer på Norges skiforbund sin nettside

Kontaktperson i skiforbundet er anneRagnhild.Kroken@skiforbundet.no

Ønsker du å starte med ski, ta kontakt med skiforbundet, eller din lokale klubb.

I Vestland er det et organisert treningstilbud for bevegelseshemmede.

Idrettslag: Hordaland Skikrets                                                                          Idrettstilbod: Langrennspigging/parapigging                                                Aldersgruppe: Unge vaksne og vaksne                                                                          Stad og tid: Tysdagar kl 18.00. Trening på Frotveit når det er snø, Gamlehaugen i Bergen ved barmark.                                                                                         Kontaktinfo: Bernt Rusten, e-post bernt.rusten@skiforbundet.no, mobil 926 58 210

Paraorientering

Det finnes tilbud med orientering både som egenorganisert aktivitet via turorientering stolpejakt, og som aktivitet organisert som klubbtreninger og nærkonkurranser/løp.Turorientering og stolpejakt er poster og stolper som skal finnes i nærmiljøet og/eller skogen ved hjelp av kart. Tilbudet tilbys i sommerhalvåret, som regel fra påsketider og ut oktober. Se hver enkelt arrangør for når tilbudet er tilgjengelig. Postene og stolpene kan besøkes når man vil og så mange ganger man vil.

Innenfor turorientering og stolpejakt brukes fargegraderingen grønn – blå – rød – svart, der grønn er de enkleste postene/stolpene, mens svart de mer utfordrende postene/stolpene. De grønne skal kunnes nås med rullestol/barnevogn, men det finnes lokale variasjoner. Innenfor turorientering kan man sjekke om turen egner seg for rullestol ved å se etter rullestoltegnet på nettsidene. Mer info om graderingene finnes her: http://orientering.no/media/filer_public/19/f8/19f87209-8da6-43de-b89d-9029e40cc81f/gradering_turorientering_for_brukere-_mars_2018.pdf

Stolpejakten bruker følgende gradering:

• GRØNN – veldig enkel, kan nåes med sykkel og rullestol
  • BLÅ – enkel
  • RØD – medium
  • SVART – vanskelig

Klubborganisert aktivitet er treninger og nærkonkurranser som arrangeres på bestemte tidspunkt. Mer info om hver av klubbaktiviteten finnes under hver klubb.

I tillegg til klubbene har Hordaland orienteringskrets har laget en fin hjemmeside som du kan finne aktuell info under: https://www.hokorientering.no/

Kontaktperson i Norges Orienteringsforbund er: LoneKarin.Brochmann@orientering.no

Idrettslag: Askøy Orienteringslag                                                                Idrettstilbod: Turorientering, stolpejakt og idrettslagtreningar. Idrettslagstreningane eignar seg for gåande, og ønskjer du å starte, ta kontakt med leiar.                                                                                                            Kontaktinfo: Leiar Bjørge Solli, e-post leiar@askoyol.no, mobil 916 14 242 Tur-orientering https://turorientering.no/askoy/ Stolpejakt https://stolpejakten.no/omraader/askoy

Idrettslag: Fana IL, orientering                                                                    Idrettstilbod: Turorientering med grøne, blå, raude og svarte turar                    Kontaktinfo: fanaturo@gmail.com                                                                              Tur-orientering https://turorientering.no/fana/

Idrettslag: Fitjar Idrettslag, orientering                                                          Idrettstilbod: Stolpejakt og lokal treningskarusell med ulike tilbod Treningskarusellen eignar seg for gåande                                                    Kontaktinfo: Øyvind Skålevik, e-post: oskalevik@gmail.com, mobil 909 49 958 Stolpejakt https://stolpejakten.no/omraader/fitjar

Idrettslag: IL Kvernbit, orientering                                                            Idrettstilbod: Turorientering med enkle nybegynnarløyper og lokale løp i nærmiljøet i sommarhalvåret. Dei lokale løpa eignar seg for gåande. Ønskjer du å starte, ta kontakt med leiar.                                                                            Kontaktinfo: Bente B. Corneliussen, e-post: bente.truls@gmail.com, mobil 900 46 989                                                                                                                             Tur-orientering https://turorientering.no/kvernbitil/

Idrettslag: IL Gneist, orientering                                                                      Idrettstilbod: Idrettslagtreningar som eignar seg for gåande. Ønskjer du å starte med orientering, ta kontakt med leiar.                                                               Kontaktinfo: Leiar Sturle Nordeide, e-post: orientering@gneist.no, mobil 452 96 098 Hjemmeside https://www.hokorientering.no/gneist

Idrettslag: Odda Orienteringslag                                                                    Idrettstilbod: Stolpejakt og treningsaktivitet kvar veke. Informasjon om treningane blir lagt ut på Facebook. Ønskjer du å starte, ta kontakt med leiar på e-post                                                                                                                    Kontaktinfo: Eivind Tokheim, e-post eivind.tokheim@haugnett.no Stolpejakt https://stolpejakten.no/omraader/odda

Idrettslag: Os Orienteringsklubb                                                                      Idrettstilbod: Turorientering Kontaktinfo: leder@osok.no                                      Tur-orientering https://turorientering.no/osok/

Idrettslag: Stord Orienteringslag                                                                                   Idrettstilbod: Turorientering som passar for gåande                                    Kontaktinfo: stord.orientering@sklbb.no                                                                    Tur-orientering https://turorientering.no/stord/

Idrettslag: Sveio Orienteringslag                                                                      Idrettstilbod: Turorientering, også grøne turar som passar for rullestol             Heimeside: https://sveiool.org/ Tur-orientering https://turorientering.no/sveio/turer/2019/
Idrettslag: Sogndal IL, orientering                                                                   Idrettstilbod: Turorientering, grøne turar, nærløp/treningsløp ein dag i veka (varierande tilkomme, som regel ikkje for rullestol), verdas orienteringsdag mogleg for alle.                                                                                                   Kontaktinfo: Leiar Jorunn Aa Albretsen, e-post jorunn.kristin@online.no Turorientering https://turorientering.no/sogndalil/

Idrettslag: Veten IL, orientering                                                                         Idrettstilbod: Treningsløp kvar veke i samarbeid med Markane IL. Treningsløypa passar for gåande. Ønskjer du å starte, ta kontakt med leiar i o-gruppa. Kontaktinfo: Ivar Bergset, ivar.bergset@antenor-otg.com

Idrettslag: Varegg Fleridrett, orientering                                                       Idrettstilbod: Idrettslagstreningar. Ønskjer du å starte med orientering, ta kontakt med parakontakt for o-gruppa                                                          Kontaktinfo: Ingunn Martinsen, e-post ingunn.martinsen@gmail.com

Idrettslag: TIF Viking, orientering                                                                    Idrettstilbod: Turorientering og treningar for born ein gong i veka. Turorientering følgjer fargegraderinga for turorientering og treningane for born passer for gåande.                                                                                                        Turorientering: https://turorientering.no/tifviking/

Idrettslag: Voss IL, orientering                                                                    Idrettstilbod: Turorientering som følgjer fargegradering, stolpejakt, lynkurs i orientering i mai og Finn fram dag 26. april. Meir info på idrettslaget si heimeside. Turorientering: https://turorientering.no/voss/ Stolpejakt: https://stolpejakten.no/omraader/voss

Para ishockey er en variant av hockey for personer med funksjonsnedsettelser og arrangeres hos ishockeyklubber over hele landet.

Les mer på Norges Ishockeyforbund sine nettsider

Kontaktperson i forbundet er espen.hegde@hockey.no

Idrettslag: Bergen Paraishockey Idrettslag                                                        Idrettstilbod: Kjelkehockey, ishockey i spesialbygde kjelkar                      Aldersgruppe: Born frå 8 år, ungdom, unge vaksne og vaksne                                   Stad og tid: Åsane, Ishallen i Åsane arena . Trener tysdagar og torsdagar.  Kontaktinfo: Petter Mikalsen  petter.mikalsen.pehm@gmail.com

Rullestolrugby (også kjent som Quad Rugby eller Murderball) er internasjonalt en av de hurtigst voksende idrettsgrener og den eneste idrettsgrenen for svært fysisk handikappede, som ofte ikke har så mange muligheter til å dyrke lagidrett.

Les mer på Norges Rugbyforbund sine nettsider her

Kontaktperson i rugbyforbundet er erik.baret@rugby.no

Idrettslag: Bergen rugbyklubb                                                                          Idrettstilbod: Rullestolrugby                                                                                Aldersgruppe: Unge vaksne og vaksne                                                                          Stad og tid: Haukelandshallen i Bergen. Tysdagar 18.30-19.45.                     Kontaktinfo: Stine Therese Børstad stine.th.borstad@gmail.com

Det er flere skytterklubber i Vestland som har hatt paraskytere, eller som ønsker seg paraskytere. Her kan du lese mer om paraskyting på Norges skytterforbund sine nettsider.

Her er to klubber med kontaktinfo som har paraskyttere, men det finnes det flere skytterklubber i Vestland.  Ta kontakt med Gyda.Nordhagen@skyting.no i Norges skytterforbund for mer informasjon.

Idrettslag: Sartor Sportsskytterlag                                                                 Idrettstilbod: Rifle og pistolskyting for alle                                                       Aldersgruppe: Frå 12 år                                                                                                Stad og tid: Ved Bildøyhallen på Sotra                                                                Kontaktinfo: Øystein Elvestad, e-post sartor.ssl@gmail.com, mobil 901 16 573

Øygarden sportsskyttarlag

V/ Svein Halvorsen

Tlf nr 93055016

Gevær skytting

Laksevåg Sportsskytterlag

V/Trond Edgar Bønes

Tlf nr 92877805

Bergen Pistolklubb

V/Øystein Fykse

Krohnegården 42

Idrettslag: Bergen Styrkeløftklubb                                                                    Idrettstilbod: Styrkeløft                                                                                 Aldersgruppe: Ungdom og vaksne                                                                                Stad og tid: Vestlundveien 27, Fyllingsdalen i Bergen måndagar kl 18.00-19.00 Kontaktinfo: Tor Engevik, e-post tor.engevik@hotmail.no, mobil 905 46 228

Alle har behov for å bevege seg og bruke kroppen i fysisk aktivitet. Det handler ikke om hva du kan gjøre på land, men hva du KAN gjøre i vann! ALLE kan bevege seg i vann og alle kan føle mestring i vann!

Les mer om parasvømming her

Kontaktperson i Norges Svømmmeforbund: Kristin.Homb@svomming.no

Idrettslag: Bergen Paraidrettslag                                                                    Idrettstilbod: Symjing/ope basseng                                                              Aldergsruppe: Unge vaksne og vaksne                                                                          Stad og tid: Stemmemyren i Bergen onsdagar kl 18.30-20.00
Kontakinfo: Vibeke Holmefjord, e-post vib.holme@gmail.com, mobil 959 90 02

Idrettslag: Åstveit svømmeklubb                                                               Idrettstilbod: «Vi kan i vann»- parasymjing, leik og vassaktivitet. Har tilbod om to grupper ei for symjeopplæring og ei for symjetrening                              Aldersgruppe: 7-12 år for symjeopplæring, 8-16 år for symjetrening                     Stad og tid: Rolland skole torsdagar kl 18.00-18.40 symjeopplæring og Kl 18.40-19.25 symjetrening                                                                                       Kontaktinfo: Linda Farestvedt, e-post farestvedt.linda@gmail.com, mobil 992 60 925

Idrettslag: Bergen Taekwon-Do klubb                                                            Idrettstilbod: Taekwon-Do, selvforsvar for alle                                        Aldersgruppe: Alle                                                                                                            Stad og tid: Haukelandshallen St. Olavs vei 50, 5052 Bergen, avdelingar i alle bydelar                                                                                                                  Kontaktinfo: e-post kontakt@btkd.no, mobil 452 21 226, www.btkd.no

Idrettslag: Askøy Taekwon-Do klubb                                                                Idrettstilbod: Taekwon-Do, sjølvforsvar for alle                                        Aldersgruppe: Alle                                                                                                            Stad og tid: Hauglandsvegen 17, 5310 Haugland                                              Kontaktinfo: e-post ove@btkd.no, www.atkd.no, mobil 995 38 504

Idrettslag: Fana Taekwon-Do klubb                                                                    Idrettstilbod: Taekwon-Do, sjølvforsvar for alle                                                Aldersgruppe: Alle                                                                                                            Stad og tid: Aurdalslia 201, 5253 Sandsli                                                        Kontaktinfo: e-post fim@equinor.no, mobil 997 92 674, www.fanatkd.no

Idrettslag: Os Taekwon-Do klubb                                                                      Idrettstilbod: Taekwon-Do, sjølvforsvar for alle                                              Aldersgruppe: Alle                                                                                                            Stad og tid: OsBadet, Idrettsvegen 39, 5200 Os                                                Kontaktinfo: e-post janrunesund@gmail.com, mobil 975 80 979, www.os.ntkd.no

Idrettslag: Sotra Taekwon-Do klubb                                                                Idrettstilbod: Taekwon-Do, sjølvforsvar for alle                                                Aldersgruppe: Alle                                                                                                            Stad og tid: Sartor Storsenter, 5353 Straume                                                  Kontaktinfo: e-post sturle@sotratkd.no, mobil 951 94 120, www.sotratkd.no

Idrettslag: Stord Taekwon-Do klubb                                                                  Idrettstilbod: Taekwon-Do, sjølvforsvar for alle                                              Aldersgruppe: Alle                                                                                                            Stad og tid: Leirvik skule, Vikabrekko51, 5411 Stord                                        Kontaktinfo: e-post trude.mathiesen@hotmail.no, mobil 470 18 230, www.stordtkd.no

Idrettslag: Voss Taekwon-Do klubb                                                                  Idrettstilbod: Taekwon-Do, sjølvforsvar for alle                                              Aldersgruppe: Alle                                                                                                            Stad og tid: Voss                                                                                                              Kontaktinfo: e-post jskutle@gmail.com, mobil 907 26 311, www.vosstkd.no

Er du ute etter en idrett som gir deg fysisk aktivitet, lek og samvær med likesinnede? Da er tennis i rullestol noe for deg.

Les mer om rullestoltennis på Norges tennisforbund sine nettsider

Kontaktperson i tennisforbundet er einar@tennis.no

Idrettslag: Paradis Tennisklubb                                                                            Idrettstilbod: Rullestoltennis                                                                            Aldersgruppe: Ungdom, unge vaksne og vaksne                                                          Stad og tid: Bergen tennisarena, Slettebakken i Bergen fredagar kl 18.00-19.00 Kontaktinfo: harald.reyes@paradistennisklubb.no