Endelig program for Idrettshelga 2018

Idrettshelga 2018.JPG

Nå er det endelige programmet klart! Idrettshelga 2018 går av stabelen 19. og 20. oktober på Radisson Blu Hotel i Tromsø. Troms idrettskrets arrangerer denne helgen i samarbeid med Tromsø idrettsråd, Visit Tromsø og Visit Harstad. Her kan du også finne påmeldingskjema til Idrettshelga.

Program og formål

Klikk her for å se programmet til Idrettshelga 2018

Troms idrettskrets vedtok på idrettskretstinget i 2018 at vi skal jobbe for flere idrettsarrangementer i Troms, ved å være en idrettspolitisk støttespiller og fremme gode rammer. Vårt første tiltak er å sette "Veien mot flere idrettsarrangement i nord" på agendaen når idretten samles til Idrettshelga 2018 den 19.-20. oktober på Radisson Blu Hotel i Tromsø.

Med oss til denne anledningen har vi fått Tromsø idrettsråd, Visit Tromsø og Visit Harstad som våre samarbeidspartnere. Vårt felles formål er å knytte idretten, næringslivet og det offentlige sammen på veien mot flere idrettsarrangementer i nord. Til Idettshelga kommer spennende foredragsholdere, som alle skal fortelle sine historier der de reflekterer over blant annet suksessfaktorer i internasjonale idrettsarrangement i nord. Samtidig vil vi få vite mer om hvordan man kan samarbeide på tvers av og med idrett, næringsliv og det offentlige. På Idrettshelga skal vi lære mer om vår historie knyttet til idrettsarrangementer, hvilke muligheter vi har i nord og hva ulike aktører ønsker eller drømmer om.

Delte seksjoner

Under lørdagens siste del vil det gjennomgås to interessante case, som har fokus på mulige idrettsarrangementer i nord. Her vil vi invitere inn de aktuelle idrettene, samt de som ønsker å lære mer om arrangementene.

I tillegg skal idrettsråd få presentert og testet NIFs nye digitale satsning for idrettsråd, "Enklere styrehverdag". Dette vil bli presentert av Lars Martin Monsen fra NIF

Påmeldingsskjema Idrettshelga 2018

Obs! Påmeldingsfrist til Idrettshelga er søndag 14. oktober