Bli med på Idrettshelga 2018 - Påmelding

Idrettshelga 2018.JPG

Troms idrettskrets har gleden av å invitere til Idrettshelga 2018: «Veien mot flere store idrettsarrangementer i nord». Idrettshelga vil i år bli avholdt i Tromsø 19. og 20. oktober på Radisson Blu Hotel i Tromsø. Her finner du påmeldingsskjema.

Årets tema er idrettsarrangement i Nord-Norge. Hvordan kan idretten i landsdelen jobbe for å realisere flere store nasjonale og internasjonale arrangementer? Hva kan vi lære av hverandre? Hvordan ser fremtidsutsiktene ut? Hvilke idéer, planer og strategier finnes? Alt dette skal vi sammen fordype oss i denne helgen! Vi kan love en spennende og innholdsrik helg, både faglig og sosialt - uansett hvilken rolle du har innenfor idretten.

Spennende foredrag
Vi skal få høre foredrag og diskutere med nøkkelpersoner i seks store/internasjonale arrangementer som har spilt en betydningsfull rolle i Nord-Norge de siste årene.

Idrettshelga er så heldige å få besøk av:

Sjakk-OL 2014 – Børge Robertsen, Arild Hausberg og Jan Sigmund Berglund
Arctic Race of Norway – Roger Fagerheim
Alpint VM i Narvik – Erik Plener
Reistadløpet – Fred Arne Jacobsen
UEFA Futsal Cup 2017 (Sjarmtrollan IL) – Simen Johansen
Midnight Sun Marathon – Nils Hætta

På fredagskvelden vil det bli middag, sosialt og utdeling av idrettskretsens Hederstegn. Sett av datoene og bli med oss på idrettshelga!

Påmeldingsskjema Idrettshelga 2018

Program for Idrettshelga 2018