Superenkel klubbundersøkelse om medlemsregister og kursbehov i Teleidretten - på forhånd takk for ditt svar!

hopp1.jpg

Telemark idrettskrets har en ambisjon om å få full oversikt over i hvilken grad klubbene i Telemark har tatt i bruk et elektronisk medlemsregister. I tillegg ønsker vi å være på tilbudssiden når det kommer til oppfølging av dette samt andre type kurs og kompetansetiltak idrettslagene ønsker. Håper du av den grunn kan sette av 2 minutter til denne enkle spørreundersøkelsen!

Superenkel spørreundersøkelse til klubbene i Telemark!

1. Har ditt lag tatt i bruk et elektronisk medlemssystem?

Telemark idrettskrets har ansvaret for å holde oversikt og følge opp idrettslagene i fylket når det kommer til det lovpålagte kravet om at alle klubber skal ha et elektronisk medlemssystem. Det er flere ulike systemer og vår tilgang på oversikt over i hvilken grad klubber tar i bruk dette er noe mangelfull. Det er av den grunn en kjempefordel dersom du som representant for din klubb kan bruke to minutter på å gi oss tilbakemelding på hvorvidt dere har tatt dette i bruk.

2. Har ditt lag behov for kurs, hjelp til å utvikle klubben din eller andre kompetansehevende tiltak for klubbens styre og/eller medlemmer?

Vi jobber hele tiden med å markedsføre vårt kurs- og klubbutviklingstilbud. Vi setter opp felleskurs mange steder i fylket og vi gjennomfører kurs i klubb i tillegg til klubbutviklingsprosesser for dem som ønsker å ta klubben sin et steg videre. Har ditt idrettslag behov for dette er det bare å si ifra, så skal vi følge dere opp ut fra deres behov!

Vi setter enorm pris på om du kan sette av 2 minutter til å fylle ut denne questbacken, slik at vi har anledning til å følge dere opp dersom behovet er der.

Hilsen Sondre, Therese og Øyvind i Telemark idrettskrets!