TV- aksjonen 2018

612x TV- aksjonen.png

Blir ditt idrettslag med på årets viktigste dugnad 21. oktober?

Årets TV-aksjon går til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn. Vi oppfordrer idrettslag til å stille med bøssebærere.

BLI BØSSEBÆRER!

Målet er at alle husstander skal få besøk den 21. oktober. Til det trenger vi 100 000 bøssebærere. Tidspunktet for bøssebæringen er mellom klokken 16.00-18.00 søndag 21.oktober.

Registrer deg på www.blimed.no

- Vil du gå i Stavanger, velger du først Stavanger (ikke Rogaland) deretter den bydelen du ønsker å gå som bøssebærer.

- Ønsker du å gå i en annen kommune i Rogaland, velger du først Rogaland, deretter kommunen du ønsker å gå som bøssebærer.

Årets TV-aksjon går til Kirkens Bymisjon som arbeider for et varmerere og mer inkluderende samfunn. Pengene som samles inn skal skape 700.000 møter mellom mennesker.

Det er mange måter å være utenfor på i Norge i dag. Et liv utenfor kan starte allerede som barn. Eller det kan oppstå plutselig midt i livet, idet du mister jobben eller må starte et nytt liv i et nytt land. Med årets TV-aksjon skal vi sammen åpne flere dører og skape et varmere samfunn med rom for alle.

Bli med på årets viktigste søndagstur! Sammen skal vi gå for at alle skal ha noen å gå til!

Har du spørsmål om det å være bøssebærer eller hva som skjer rundt TV-aksjonen der du bor?

Ta kontakt med;
Fylkesaksjonsleder i Rogaland Ann SesilieTekfeldt.
Epost:rogaland@tvaksjonen.no Tlf.:47454680

For mer informasjon TV-aksjonen 2018, klikk her