Samarbeidsavtalen med SATS ELIXIA blir dessverre ikke fornyet for våre toppidrettsutøvere

RIK internett 612x37312 Henrik over målstreken.jpg

SATSELIXIA har "dessverre" endret medlemskaps struktur og kan ikke lengre fortsette med å "sjonglere" på medlemskap og priser (god pris for toppidrettsutøvere)

SATS ELIXA har nå vokst til 10 senter i Rogaland. Deres nye medlemskapsstruktur fungerer slik at man betaler for det man bruker. Det vil si at man kan velge selv tilgangene man ønsker. Her kan man velge ett eller flere senter, man kan velge om man vil ha tilgang til gruppetimer osv. Prisen endrer seg etter hvilke tilganger man velger. Medlemskapet kan endres på fortløpende med 1 mnd. oppsigelsestid. Minstepris per mnd. er 349kr. Klikk på følgende link for å se hvordan man kan sette sammen sitt medlemskap og hva det vil koste:

Alle utøvere som går på skole/studerer har en rabatt på hele 20%. For å benytte seg av tilbudet oppsøker man det senteret man ønsker, husk studentbevis. Man vil da få 20% rabatt på ordinær pris. Gjelder ned til minstepris som er 349kr.