Kjøp billetter til Idrettsgalla 2019 nå!

IG Idrettsgalla DNB Arena612X400[1].jpg

Idrettsgalla 2019 arrangeres i DNB Arena i Stavanger lørdag 5. januar 2019. Vil du være vitne til Norges største idrettsfest og en av NRKs største TV-produksjoner?

Da bør du sikre deg billetter nå! Skal du kjøpe en julegave til den som har alt, eller ønsker å ta med kollegaene på et litt annerledes julebord? Billetter til Idrettsgallaen er uansett midt i blinken.

Gallaen byr på prisutdeling til årets beste utøvere i flere kategorier, god musikk og underholdning. Dette er også en helt perfekt mulighet til å få et helt spesielt møte med idrettsheltene.

KJØP BILLETTER HER!

Plasser inkludert servering

Et begrenset antall billetter for plasser med servering vil bli lagt ut for salg. Mer informasjon om billettene kommer snart.

Billetter til funksjonshemmede m/ledsager

Kontakt DNB Arena: 51 53 08 14 (9-15 man-fre). Ledsager gratis med billett. Gyldig ledsagerbevis må fremvises.

RIK feirer RIKSjubileum

Idrettsgalla 2019 kommer til Stavanger akkurat i tide til Rogaland Idrettskrets (RIK) sitt 100-årsjubileum. Vi vil feire idretten i Rogaland med å by på mer enn bare TV-showet under gallahelgen, gjennom det vi har valgt å kalle RIKSjubileum.

Det blir konferanse med diskusjon om flere svært aktuelle og viktige idrettspolitiske tema, og en idrettsdag hvor du kan prøve idretter og møte dine helter. Følg med på våre nettsider og idrettsgalla.no for mer informasjon om hva som skjer i Stavanger den første helga i januar. Dette vil du ikke gå glipp av!