SATS ELIXIA avtale for toppidrettsutøvere

Elixia 612x373.jpg

Rogaland IK har samarbeidsavtale med SATS ELIXIA om ressurstrening for toppidrettsutøvere fra Rogaland for bruk av SATS ELIXIAS treningslokaler. NB! Kun en søknad pr idrettslag/klubb med en samlet oversikt over utøvere. Utøvere som kvalifiserer seg til SATS ELIXIA medlemskap i løpet av året kommer ikke under avtalen. Dersom vi er heldige og får fornyet avtale med SATS ELIXIA legges det ut ny informasjon og elektronisk søknadsskjema for nytt treningsår 2018 - 2019 i begynnelsen på september.

Informasjon til idrettslag
Ansvarlig for innsending av elektroninsk skjema skal lese informasjon til idrettslaget før registreringsskjema/søknadsskjema sendes inn, les vikig informasjon her

Målgruppe
Avtalen gjelder for elite-/toppidrettsutøvere over 15 år, medlem i IL (NIF lov § 10-2).

Individuelle utøvere
Individuelle utøvere som hevder seg blant de - 5- beste i nasjonale mesterskap (UM, NM eller høyere nivå).

NB! Ikke aldersbestemte klasser veteran.
Resultatet vurderes ut fra beste oppnådde resultat i løpet av de siste 12 månedene. Rangeringsresultat, regionsturnering, en etappe på et stafettlag etc. gjelder ikke.

Lagidretter
For lagidretter må utøver(e) være på kretslaget/ landslagspiller. Divisjon spillere på aldersbestemte lag er ikke godkjent, kvalifiserer ikke som eliteutøver(e).

Årsavtale
Avtalen gjelder for perioden 01.11.2017 til 31.10.2018 pris kr 2200,-.
Vi har ikke 6 mnd. avtale

Elektronisk registreringsskjema/søknadsskjema
Kun en søknad pr idrettslag med en samlet oversikt over utøvere. Utøvere som kvalifiserer seg til SATS ELIXIA medlemskap i løpet av året kommer ikke under avtalen når søknad er sendt inn. Idrettslaget MÅ søke for de eliteutøverne som er aktuelle på et elektronisk skjema. Vedlagt en pdf/skjema som dere kan fylle ut i forkant for å gjøre den elektroniske registrering kjappere, klikk her

ELEKTRONISK SØKNADSSKJEMA 12 mnd, klikk her

Faktura
Innbetaling til RIK skjer etter at utøvere er godkjent og dere har mottatt elektronisk faktura fra oss. Når innbetaling til RIK er mottatt videresender RIK navn på utøvere etc. til SATS ELIXIA.

NB! På bakgrunn av vår innmelding, utsteder SATS ELIXIA adgangskort for idrettsutøveren etter at utøver har bekreftet generelle medlemsvilkår i Sats Elixia som vil bli sendt til oppgitte epostadresse på registreringsskjemaet. Utøvere under 18 år må også ha signatur fra foresatt. Når dette er returnert, vil man kunne hente ut medlemskort i resepsjonen ved sitt lokale senter mot fremvisning av legitimasjon.