Årets ildsjeler 2017

Årets ildsjel 2017 mini2.JPG

Ragnar Kruse Madsen og Terje Heen er kåret til årets ildsjel av Østfold idrettskrets. De har gjort en formidabel innsats på flere plan i norsk idrett.

Deres innsats og verv har vist forankring i NIFs verdier; “idrettsglede, fellesskap, helse og ærlighet”. Dette ved å være engasjert og interessert i sitt arbeid.

Madsen har gjennom tidene vært aktiv i Fredrikstad idrettsforening og tatt lederskap i flere tunge prosjekter. Han har vært foreningens leder tilsammen 20 år over to perioder.

Heen startet sitt arbeid i Fredrikstad Turnforening og har videre vært engasjert i Østfold Gymnastikk- og Turnkrets og for Norges Gymnastikk og Turnforbund. Gjennom 60 år har han jobbet som frivillig. Fredrikstad turnforening ønsker å takke han for at han alltid stiller opp, er tillitsfull, sindig og alltid blid.

Under Idrettskonferansen 5. mai 2017 overrakte Østfold idrettskrets blomster, diplom og sjekk på kr 5000,- som takk for den innsatsen de har gjort for idretten.

Samtidig ble Bodil Berby overrakt diplom for å være en av 19 semifinalister til årets ildsjel under Idrettsgallaen på Hamar.