GHK 1.png

Overraskelse til Gjøvik Håndballklubb

Så glad ble leder i Gjøvik Håndballklubb (GHK) da siste leder i Gjøvik Volleyballklubb overrasket GHK med en sjekk!

Gjøvik Volleyballklubb (GVK) har i flere år strevet med å få aktivitet i klubben. Klubbens siste leder, Aud Heiberg, fant tiden inne å avvikle klubben offisielt. GVK har alltid hatt som motto at man ikke skal bruke penger man ikke har. Da blir det ofte litt igjen i stedet for at det blir tomt i klubbkassa. Da klubben avsluttet stod det et hyggelig beløp igjen på konto, penger som GVH håpet kunne komme sine tidligere gode naboer i Tranberghallen til gode.
Når klubber legges ned er det Oppland Idrettskrets sin oppgave å sørge for at pengene beholdes i idretten. Idrettskretsen styre fastsetter hvordan de skal disponeres, og i dette tilfellet fant man det riktig å etterkomme GVK sitt ønske forutsatt at idrettsrådet i Gjøvik ikke hadde noen innsigelser.

Idrettsrådet hadde ingen innsigelser, så GVK kunne overbringe en hyggelig sjekk til håndballfolket på Gjøvik i forbindelse med søndagens hjemmekamp mot Rælingen. En hjertelig klem fra Gjøvik HK sin leder når overraskelsen ble offentliggjort!