To idrettskretsting på en helg

NIF_Logo_Kretser_Finnmark_mBeskyttelsesomr.jpg

Fra 1. januar 2020 slås Finnmark idrettskrets sammen med Troms idrettskrets. I den forbindelse innkalles det til ekstraordinært idrettskretsting for Finnmark idrettskrets og konstituerende idrettskretsting for Troms og Finnmark idrettskrets. Tingene finner sted i Tromsø 16.-17. november.

Representanter fra idrettskretsstyret, idrettslag, idrettsråd og særkretser/regioner innkalles til ekstraordinært ting for Finnmark idrettskrets lørdag 16. november på Scandic Grand hotell i Tromsø. De samme representantene innkalles til konstituerende ting for Troms og Finnmark idrettskrets søndag 17. november. Her skal kursen stakes ut for den sammenslåtte kretsen og det nye styret skal velges.

Reise og opphold dekkes av det ansvarlige organisasjonsledd. Lunsj begge dager og middag lørdag dekkes av idrettskretsen. Finnmark idrettskrets dekker reise og opphold for inntil to representanter fra hvert idrettsråd (se nærmere info i e-post).

Alt du trenger å vite om tingene

Innkalling.

Påmeldingsskjema.