Styrekandidater til felles idrettskrets

NIF_Logo_Kretser_Finnmark_mBeskyttelsesomr.jpg

Fra 1. januar 2020 slås Finnmark idrettskrets sammen med Troms idrettskrets. Valgkomiteen er i gang med arbeidet med å finne gode kandidater til det nye styret i Troms og Finnmark idrettskrets. Nå ønsker de innspill fra idretten.

Troms idrettskrets og Finnmark idrettskrets slås sammen fra 1.1.2020. I den forbindelse vil det bli gjennomført ekstraordinære idrettskretsting. Først holder idrettskretsene egne ting før det gjennomføres et felles ting mellom Finnmark idrettskrets og Troms idrettskrets. Her skal det blant annet velges nytt felles styre for Troms og Finnmark idrettskrets.

De ekstraordinære idrettskretstingene arrangeres i Tromsø 16. - 17.november.

Valgkomiteene for Troms idrettskrets og Finnmark idrettskrets har slått seg sammen for å forberede en innstilling til nytt styre og andre verv i idrettskretsen (kontrollkomite og muligens hederstegnkomite). Leder for valgkomiteen er Kåre Simensen (Alta) og nestleder er Tor Charles Holmgren (Harstad).

Valgkomiteen inviterer idretten til å komme med innspill på kandidater til det nye styret i Troms og Finnmark idrettskrets, samt kandidater til kontrollkomite og ev hederstegnkomite.

Innspill sendes til marit.arntzen@idrettsforbundet.no innen 31.mars 2019