Nye styremedlemmer i AIK

Sven, Nordis og Isabel, 612x407.jpeg
På bildet ser man de to nye tillitsvalgte i AIK, ny nestleder Nordis Vik Olausson og Isabel Bergerseter (til høyre).

Styreleder Sven E. Maamoen er glad for å ha fått på plass to dyktige og engasjerte kvinner, og på det første styremøte ble det overrakt en rose og velkomstord. På grunn av studiepermisjon og andre personlige årsaker ble det behov for å avholde et suppleringsvalg. Begge de nyvalgte har vært ute i flere oppdrag og representert AIK.

Kort om de to nye styremedlemmene:

Nordis Vik Olausson

• Bor i Skedsmo, er  medlem av Skedsmo fotballklubb og Lillestrøm sportsklubb (hvor hun også er styremedlem)
  • Har en bred høyere utdanning – bedriftsøkonomi, ledelse og filosofi/etikk
  • Har bred arbeidserfaring fra alle nivåer i næringslivet og i det offentlige, inkludert tunge lederstillinger innen kommunikasjon, økonomi og personalarbeid
  • Har hatt flere styreverv i lokalmiljøet og i næringsbedrifter
  • Er generelt samfunnsengasjert, bl. a opptatt av idretten. Liker og tør å ta utfordringer

Isabel Bergerseter

• Bor i Rælingen, er medlem av Fjellhamar FK og Oppegård IL
  • Variert yrkesbakgrunn, mye arbeid som controller/økonomi
  • Har hatt en rekke verv innen idretten, herunder flere verv i ulike seksjoner i fotballgruppa til Oppegård IL, har sittet i gruppestyret for fotball, samt styremedlem i Allsportgruppa (for tilrettelagt aktivitet)
  • Har hatt sentrale roller i store og små idrettsarrangementer.
  • Er særlig opptatt av idrettstilbud tilrettelagt for personer med funksjonsnedsettelse. Bygget opp tilrettelagt fotballtilbud i Oppegård IL. Siste år, deltatt i tilsvarende tilbud i Fjellhamar IL.
  • Har gjennomført fotballederkurs 1-4.