Ny medarbeider!

Kathrine.jpg

Akershus idrettskrets ønsker Kathrine Strand Hammond velkommen. Hun begynte i oktober og har kommet godt i gang med arbeidet.

Kathrine er konsulent i ungdomsidrett. Hun jobber med ungdomsløftet som består av Lederkurs for ungdom, Young Active og Ungdomsutvalget. I 2019 skal det bli arrangert Ungdomskonferanse 2. mars og Lederkurs for ungdom siste helgen i april.

Gjennom årene har Kathrine hatt en rekke tillitsverv i idrettslag, særforbund og internasjonalt. Hun er en allsidig og erfaren kurs- og foredragsholder, klubbveileder i både Oslo og Akershus IK, coach på NIFs veilederprogram og mentor i studentidrettens Ung Lederskap. I tillegg har hun hatt roller som daglig leder i idrettslag, trener for alle aldersgrupper, forskjellige grener og nivåer i 35 år samt er internasjonal dommer i dans. Hun bidrar også som kursinstruktør og klubbveileder i idrettskretsen. Gjennom dette arbeidet har hun opparbeidet seg bred kompetanse om idretts-Norge, og passer derfor godt til denne jobben.

Gjennom oppveksten har hun vært en allsidig utøver innenfor mange forskjellige grener. Hun liker å være fysisk aktiv, og per i dag er det golf, dans, riding, langrenn, pilates og yoga som er favorittene.

Hun stortrives i rollen som ansatt i Akershus idrettskrets og gleder seg til å møte flere idrettslag i tiden fremover.

Ønsker du å ta kontakt med Kathrine?
E-post: kathrinestrand.hammond@idrettsforbundet.no
Telefon: 66 94 16 09