Motivator Øyvind Hammer er klar for DSK

Øyvind Hammer fargebilde.jpg

Lørdag 19. november vil motivator Øyvind Hammer åpne Den Store Kurshelgen.

«Vi mennesker tenker veldig mye hele tiden. Øyvind Hammer har hjulpet med å rydde i tankene og ta vare på dem som er verdifulle», sitat fra tidenes mestvinnende skisportutøver, Ole Einar Bjørndalen.

Lørdag 19. november vil Øyvind Hammer åpne Den Store Kurshelgen (DSK) med sitt foredrag «Dine tanker; den avgjørende suksessfaktor!». Her vil Øyvind vise hvor viktig det er å ha motiverende, tydelige mål og han gir deg teknikker som gjør at du kan jobbe effektivt for å nå dem. Du får innblikk i hvordan dine tanker er den avgjørende faktor for suksess. Vi håper dette vil gi en knallstart på en innholdsrik kurshelg for deltakerne.

Hammer har i mer enn ti år vært Ole Einar Bjørndalens mentale trener og motivator. Bjørndalen mener selv at samarbeidet med Øyvind har vært en avgjørende faktor for sin suksess.

DSK arrangeres også i år på Norges Idrettshøgskole. Dato for begivenheten er 18.-20. november, med Hovedprogram lørdag 19. november. I årets utgave av Hovedprogrammet ønsker vi å gi deg en enklere idrettshverdag. Derfor tilbyr vi en innholdsrik kursmeny som vi tror vil hjelpe deg i din idrettshverdag – enten som trener, leder, utøver og/eller frivillig. Oversikt over kurs og informasjon om disse finner du her.

Påmelding åpner 1. september, følg med på www.denstorekurshelgen.no. Sidene oppdateres fortløpende.